دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

دو فرشته کوچولو

سکوت...

1393/3/15 12:57
نویسنده : مامان مینا
345 بازدید
اشتراک گذاری

     

 

بلبلی خون دلی خوردو گلی حاصل کرد         باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

طوطی ای رابخیال شکری دل خوش بود         ناگهش سیل فنانقش امل باطل کرد

قره العین من آن میوه دل یادش باد                که چه آسان بشد و کار مرا مشکل کرد

ساروان بار من افتاد خدا را مددی                   که امید کرمم همره این محمل کرد

روی خاکی و نم چشم مرا خوار مدار              چرخ فیروزه طربخانه از این کهگل کرد

آه و فریاد که از چشم حسود مه چرخ              در لحد ماه کمان ابروی من منزل کرد

نزدی شاه رخ و فوت شد امکان حافظ              چه کنم بازی ایام مرا غافل کرد

خدایاااااااااااااااااااااااااااااا

دلم داره میسوووزه

دارم خفه میشم

به دادم برس خدای مهربونم

تنهامون نذار که تو هم باهامون نباشی هیچیییییم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهدی کوچولو
16 خرداد 93 0:21
سلام عزیزم من خیلی دیر با شما اشنا شدم ولی وقتی میخوندم شاد شدم از شادیتون و وقتی رسیدم به این پست دلم یهو ریخت میدونم الان هرچی بگم حتی ذره ای از غمت کم نمیکنه خدا بهت صبر بده ولی عزیزم از حکمت و معجزه خدا غافل نشو