دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

دو فرشته کوچولو

آرام جانم از راه رسید...

1394/1/14 23:56
نویسنده : مامان مینا
391 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره نه ماه و یک روز انتظار سخت و کشنده تمام شد و من عصر روز یکشنبه نهم فروردین ۱۳۹۴ساعت ۱۵:۲۰دقیقه تونستم صدای پای فرشته ای رو بشنوم که بهترین صدای هستی بود و توی بند بند وجودم رخنه کرد و هنوز هم مثل همان لحظه اول وقتی بهش فکر میکنم اشکم جاری میشه.خیلی لحظه ی نابی بود.همان لحظه از خدا خواستم نصیب همه ی منتظر ها بکنه درک چنین لحظات و احساسی رو...

خدای مهربونم شکرت... 

 

با عرض معذرت از خاله های مهربون که خیلی هم شاکی هستن ازم بخاطر دیر گذاشتن عکس دخترکم،اینم از اولین عکس های دخترم توی بیمارستان.

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان زهرا
17 فروردین 94 14:39
مینا جون مبارک قدم نو رسیده با ذوق اومدم عکس خانوم خانوما را ببینم ولی نبود زود عکسشو بزار که دلم اب شد
elham
17 فروردین 94 20:33
عکسشوبزار خب.دوس داریم زودتر ببینیمش
kosar
23 فروردین 94 15:37
خوشحال میشوم بهم سربزنید خاله خانوم
مامان زهرا
29 فروردین 94 1:19
وای عزیز دلم خاله قربونش بره هزار ماشااله خیلی نازه دیدی مینا جون خدا چقدر بزرگه الان یه فرشته ای گذاشته تو بغلت که اگه روزی هزار بارم شکر گزارش باشی بازمه کمه خدا برات حفظش کنه عزیزم
ĸoѕαr
2 اردیبهشت 94 17:42
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان زهرا
14 اردیبهشت 94 23:17
این دوتا عکسو ندیده بود هزار ماشااله خیلی نازه
مامان نی نی
18 اردیبهشت 94 23:37
ای جان عزیزمممممم 40 روزگیت مبارک خانومی خاله به ما هم رمز میدی
مــــن
21 تیر 94 12:19
سلام من توی یک مسابقه آشپزی شرکت کردم و از شما میخوام که به من رای بدین رای دادن بسیار آسونه):شما باید به این آدرس : http://cook-94.niniweblog.com/ برین و کد 1 رو توی نظرات بنویسین):حتما جبران میکنم دوست گلم