دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

دو فرشته کوچولو

17خرداد ماه:باز هم بغض

1393/3/17 9:14
نویسنده : مامان مینا
234 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز شنبه ست قراره باز برم به بیمارستان بهشتی که از جواب آزمایشات دخترکام خبر بگیرم و برای همین خیلی دلم گرفته...

میترسم برم اون بیمارستان...

دیشب همش خواب میدیدم رفتم و حالم بد شده مثل وقتایی که فرداش امتحان داشتم و شبش کلی خواب وحشتناک میدیدم...

خیلی برام سخته برم و باز تو سالن اون بیمارستان قدم بردارم جایی که تا 10 روز پیش با خوشحالی و افتخار توش قدم میزدم و همش باخودم میگفتم که 4ماه دیگه با فرشته هام تو این سالن قدم خواهم زد اما خدا برام چیز دیگه ای خواست...

این 10روزی که گذشت برامون مثل یک عمر بود...همش بغض، همش دلتنگی، همش گریه،همش خوندن قرآن و سوره والعصر وفوت کردن به روی هم،  همش دلداری به همدیگه و بعد آروم اشک ریختن، همش افکارآزار دهنده و دنبال دلیل گشتن توی سایتها و همش  امید به آینده و مخصوصا تموم شدن تعطیلات...

خدایا فرشته هام رو پیش خودت نگه داشتی ازت راضی ام و شاید لیاقت داشتنشون رو نداشتم اما بحق این ایام عزیز و مبارک وبحق صاحب الزمان (ع) قسم ات میدم که آرامش رو به زندگیمون برگردون و مواظب سلامتی یوسفم باش که تحمل زجر کشیدن و دلتنگی اون برام سخت تر از هر دردیه...

عزیز دلم همش میخواد بیرون از خونه باشیم و وقتی بعد از کلی بیرون بودن به خونه برمیگردیم باز دلش میگیره و تا گریه نکنیم آروم نمیشه و من دگ تحمل اینکه بغضم رو با کلی گلو درد قورت بدم تا آغازکننده گریه من نباشم ندارم و همش دلم گریه میخواد...

فعلا همه امیدمون به مسافرت چهارشنبه است اما هیچ ذوق و شوقی نداریم و حتی حرفشم نمیزنیم...

حتی نمیدونیم بریم این سفر رو یا نه...

خدای مهربونم میدونم که هر چی صلاحمون هست رو پیش پامون میذاری و راضییم به رضایت تو وازت خواهش میکنم بهمون آرامش درونی بده و هوامونو داشته باش و نصیب هیچ کس نکن درک این چنین لحظه هایی رو...

همه امیدمون تویی...

ما هنوز ناامید نیستیم و چشم به رحمت بیکران تو داریم و منتظر یه فرشته دگ هستیمممم

خدا جونم به همه کسایی که منتظر نی نی هستن یه فرشته شیطون بده تا همه خونه و زندگیشون رو تسخیر کنه وجونشون رو به لبشون بیارهههههههههههههههههههههههه...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مهدی کوچولو
17 خرداد 93 12:59
سلام مینا جون غصه نخور عزیزم به شوهرت دلداری بده ما زنها وقتی غصه دار میشیم اطرافیان خیلی بهمون دلداری میدن ولی مردا چون غصه هاشونو میریزن تو دلشون و کسی دلداریشون نمیده از تو میشکنن شوهرت فقط تورو داره خدا بزرگه توکل کن به خودش انشااله به زودی یه فرشته کوچولوی ناز میزاره تو بغلتون
مامان مهدی کوچولو
17 خرداد 93 13:13
راستی عزیزم با افتخار لینک شدی
مامان مهدی کوچولو
19 خرداد 93 23:40
سلام عزیزم خوبی امروز رفته بودم مولودی خونه خواهرم نمیدونم چرا یه دفعه لحظه دعا کردن میون اون همه دعایی که از ذهنم میگذشت یاد شما افتادم اگر لایق باشم برات دعا کردم که انشااله خدا یه فرشته کوچولوی نازرو بذاره تو بغلت