دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

دو فرشته کوچولو

29 بهمن ماه: اولین روز

1392/11/30 15:05
نویسنده : مامان مینا
331 بازدید
اشتراک گذاری

 بالاخره تونستم یه وبلاگ واسه خونواده ی کوچولومون بسازم فکرشم نمی کردم اینقدر آسون باشه...

تو این وبلاگ که از امروز۲۹/١١/۹۲ درستش کردم میخوام خاطرات تلخ و البته شیرینمون رو ثبت کنم و بعدا که فرشته ی توی وجودم زمینی شد و قد کشید بهش نشون بدم.

خدا جونم مواظب پاره وجودم باش و سلامت به آغوشم برسونش

اولین مطلب رو خطاب به همسرم مینویسم که بیشتر از هر کسی تو دنیا برام عزیزه:

عزیز دلم یوسفم خوب میدونی که فقط به عشق تو و فرزندی که با تو خواهم داشت این وبلاگ رو درست کردم. و امیدوارم صفحه های این وبلاگ پر بشه از قشنگترین لحظه های زندگی شیرینمون

امیدوارم همیشه برام بمونی و سالم وسلامت در کنار هم بتونیم ثمره عشقمون رو بزرگ کنیم.

یعنی من و تو و یه نینیییییییییی تپلییییییییی

بهترینم بیشتر از هر کسی تو دنیا دوستت دارم. بعد از خدا تنها به عشق تو زنده ام

عزیزترینم هر بار که نگاهت به اولین پست وبلاگمون افتاد اینو به خاطر بسپار که:                     " تا بینهایت خدا دوستت دارم "

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعیده
6 اسفند 92 11:44
سلام عزیزم منم تازه دیروز فهمیدم که باردارم لینکت کردم اگه دوس داری بیا با هم این هشت ماه باقی مونده رو سپری کنیم و با هم در ارتباط باشیم منتظرتم
مامان مینا
پاسخ
سلام سعیده جون.خوبی خانوم؟بهت تبریک میگم.تقریبا نی نی امون هم سنن.دوست دارم با هم در ارتباط باشیم و اقدامات لازم رو به هم یاد بدیم...