دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

دو فرشته کوچولو

خواسته ام ازخدای مهربون

1392/11/30 20:32
نویسنده : مامان مینا
313 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جونم قربون عظمتت برم که وقتی بهش فکر میکنم بعد از یه جایی دیگه هنگ میکنم.این روزا که مدام دارم سرچ میکنم و عکسای جنین ها رو میبینم یا اینکه سیرتکامل جنین رو میبینم بیشتر و بیشتر به بزرگیت پی میبرم...

        فرشته نازم

خدای مهربونم،یارو یاورم تو زندگی که همیشه و همه جا هوامو داشتی ازت خواهش میکنم این بار هم منو به خواستم برسون و مواظب نی نی ام باش بهم آرامش قلبی بده تا به سلامت این مسیر رو طی کنم.

ای امید همه نا امیدا تو این ۲.۵سالی که گذشت طعم تلخ انتظار برای مادر شدن رو چشیدم،قسمت میدم به حق حضرت فاطمه زهرا(ع) که همه منتظرای مسافرای کوچولو رو از انتظار در بیار و دامنشون رو سبز کن .

آمین یا رب العالمین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

md.arak
20 اسفند 92 11:07
واقعا بزرگه خدا
مامان مینا
پاسخ
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد بهار بر شما مبارک