دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

دو فرشته کوچولو

10فروردین ماه: اولین پست بابایی برای فرشته ها

1393/1/10 22:09
نویسنده : مامان مینا
225 بازدید
اشتراک گذاری

((هو خالقٌ))

سلام جیگرهای بابا

خوشگلهام خوبین؟

ببخشین که دیر فرصت شد بیام براتون بنویسم .

گلهای بابا امیدوارم حالتون خوب باشه و تو دل مامان بهتون خوش بگذره و هر چه زودتر این ٦ماه باقیمانده تموم بشه و صحیح و سالم بیایین تو زندگی من و مامان.

ما هردو داریم روزها را میشماریم که شماها رو بغل کنیم البته اینو بگم که من سال بعد عید بغلتون میکنم اخه من تا حالا به بچه های زیر ٦ ماه فامیلها نگاه هم نکردم وهمه منتظرن ببینن من برای بچه های خودم چه عکس العملی نشون میدم.

مامان هم کلی تهدیدم میکنه که باید تو بیمارستان بغل و بوستون کنم ...خدا به دادم برسه .

فقط ازتون خواهش میکنم که بابایی باشین ،مال بابا باشین، به حرف مامانتون گوش بدین ، به بابا قول بدین مامان رو اذیت نکنین ،درسته که مامانتون میخواد بعداز به دنیا امدنتون اتاقتون رو سوا کنه ولی بابایی بهتون قول میده تا زمانی که خودتون بخواهید پیش بابا میخوابید اخه مامانتون خیلی حسودیش میشه من شما رو از الان اینقدر دوست دارم .

کوچولوهای بابا خیلی دلم میخواد که هر روز باهاتون حرف بزنم اما فقط مامان میدونه که من این روزها چقدر کارم سنگینه و خسته میشم و البته مامان هم همش برای این موضوع ازم شاکی هست قول میدم اومدین پیشم جبران کنم براتون .

میخواهم باهاتون خداحافظی کنم قبلش از خدا میخواهم شما را سالم برامون نگه داره و آرزو دارم خدا به همه اونهایی که مثل ما مشتاق داشتن نی نی هستن یه اولاد سالم ببخشه .

خیلی دوستون دارم  باز میگم مامان رو اذیت نکنید و مواظب همدیگر باشین .

شما و مامان همه امید و مایه آرامش زندگی من هستید .

شبتون بخیر خوب بخوابین .

اینجا هم یه بوس از دل مامان براتون فرستادم. 

خدا نگهدارتون باشه.  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده
18 فروردین 93 12:30
سلام مامان مینا خوبی تبریک میگم بهت همسال نو رو و هم دوقلو داشتنت رو منم خیلی دوس دارم دوقلوداشته باشم الان هفته 11 هستم 26 وقت دکتر دارم میخوام برام سونویnt بنویسه هنوز سونو نرفتم برای سن جنین کاش برای منم دوقلو باشه
مامان مینا
پاسخ
سلام سسعیده جان .منم بهت تبریک میگم انشاالله به خواستت میرسی اما مگه نرفتی برای شنیدن صدای قلبش؟اونجا معلوم میکنه دیگه
سعیده
23 فروردین 93 10:16
سلام عزیزم نه نرفتم اما هفته پیش طاقت نیاوردم و رفتم سونو بیا به وبم اگه دوس داری سر بزن و پست سونوی من رو بخون راستی دوقلو نداشتم ولی بازم خدارو شکر جنینم سالم بود