دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

دو فرشته کوچولو

۲۰دی ماه: هفته بیست و هفتم

1393/10/21 13:5
نویسنده : مامان مینا
348 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان سلام.خوبی عزیز دلم؟ 

فدای تو بشم من جیگر گوشه ام، نمیدونی چقدر بی تاب دیدنت و بغل کردنت هستم این روزها.وقتی لباس هات رو میبینم یا جوراب های کوچولوی خوشگلت رو،یا لباس هایی که برای اولین دیدار گرفتیم رو بغل میگیرم دگ هیچ چیزی برام بهتر و زیباتر و خوشایندتر از اون حال و هوا نیست و همش میتونم بگم ساعت ها توی افکارم غرق میشم و به بودنت کنارمون فکر میکنم...

کی این سیزده هفته باقی میگذره و میتونم بغلت کنم و یه دل سیر نگاهت کنم و پر بشم از احساس ناب مادرانگی...

نفس مامان دیروزوقت دکتر داشتم،طبق معمول با نگرانی رفتم پیشش اخه هرکس حتی ماماها وقتی سن بارداریم رو میفهمیدن میگفتن اصلا شکم ندارم و همش نگران این مسئله میشدم که نکنه دخملی مامان رشدش خوب نیس. وقتی این موضوع رو به دکتر مهربونم گفتم، گفتن که دخملی توی توی دلم جا خوش کرده و احتمالا تا آخر شکمم مثل بقیه بالا نیاد اما محض احتیاط یه سونوگرافی نوشت برام و منم همون روز با بابایی رفتم انجامش دادم و شکر خدا جیگرم رشدت هم خوب بود و داشتی بازی میکردی برای خودت و دستت رو گذاشته بودی جلوی صورتت و نمیذاشتی دکتر خوب ببینه و کلا با دکتر و دستگاهش سر جنگ داشتی و هر دو افتاده بودین به جون شکم من...

الهی من فدای اون شیطونی و دلبری هات بشم امید زندگیم...

عشق کوچولوی من خیلی خوشحالم از اینکه دارمت و هر روزم پر شده از عطر خوش حضورت.برام بمون که بی تو هیچم.مراقب خودت باش هستی ام.بوووووس 

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان زهرا
12 بهمن 93 13:36
سلام عزیزم خدارو شکر که حال هردوتون خوبه خیلی خوشحال شدم. نگران کوچیکی شکمت نباش منم شکمم خیلی کوچیک بود طوری که 9 ماهم بود عین 6 ماهه ها بودم.ولی پسرم با وزن 3 کیلو 650 دنیا اومد دکترم میگفت هرچقدر شکم کوچیکتر باشه وزن بچه بیشتره برای من که همون شد انشااله که به سلامتی به دنیا بیاد مینا جون اسم نی نی خوشگلمون چی شد? عکسای سیسمونیشو بزار ببینیم دلمون اب شد
مامان مبینا
12 بهمن 93 20:16
مبینا جان ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام نینی خوبه؟ خیلی خوشحالم ک خودت ونینی روزای خوب وخاطره انگیزی رو سپری میکنین ایشالله دخملی صحیح وسالم بیلد بغلت
مامان مبینا
15 بهمن 93 0:36
مینا جونم خوبین؟نینی خوبه؟ تو رو خدا اینقد غصه کوچکی شکمت رو نخور منم هیچی شکمت نداشتم هر کس میدیدم توی ماه نهم باورش نمیشد ک 9ماهه هستم وکلی استرس بهم وارد میکردن ولی دکترم همیشه میگفت هیچ مشکی نی ووزن بچه طبیعی مبینا وقتی دنیا اومد 3کیلو وزنش بود خودم همش تعجب میکردم میگفتم توی شکم ب این کوچکی چطور جا شده بود
مامان نی نی
16 بهمن 93 11:31
ای جونممممممممم یادش بخیر ... خوب از لحظاتت لذت ببر که بعد حسابی دلت تنگ میشه براش .. خدا رو شکر
مــــن
19 بهمن 93 16:59
مینا جون ســــــلام نینیتون خوبه؟ خیلی خوشحالم ک خودت ونینی روزای خوب وخاطره انگیزی رو پشت سر میزارین ایشالله دخملی صحیح وسالم به دنیا بیاد به ماهم سر بزنین نظر یادتون نره