دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

دو فرشته کوچولو

۱۸آبان ماه : انتخاب اسم برای دخترکم

1393/8/18 13:33
نویسنده : مامان مینا
495 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس مامان امروز چهار ماه و ده روز هست که همدم تنهایی های مامان شدی یعنی دقیقا هجده هفته تمام. 

فردا وارد هفته نوزدهم میشیم.

ده روز اول محرم رو بابایی پشیمون بود و گذر روزها خیلی راحت بود و امروز که میبینم آبان ماه هم از نصفه گذشته اصلا باور نمیشه...

دقیقا یک هفته هست که جنسیتت رو میدونیم اما  بابایی از بس همکاری نمیکنه نتونستیم اسمت رو قطعی انتخاب کنیم و هر شب حرف هامون بی نتیجه میمونه و من در طول روز همش به اسم های مختلف صدات میکنم تا شب دوباره بشینیم به شوری که باز بابایی میزنه زیرش و در میره از زیر کار...

برای همینه که همش بهت میگم بابایی نشی و فقط نازگل خودم باشی چون بابایی خیلی تنبله... 

نفسم اسم هایی که در نظر داریم و یادداشت کردیم رو برات لیست میکنم که بعدا بزرگ شدی ببینی چی در نظر داشتیم برات و چی شد آخر سر اسم قشنگت... 

اولین اسم که انتخاب من هست ترنم هست که به احتمال زیاد همین رو قطعی میکنم برات آخه من نمیتونم بیخیال این اسم بشم حتی با وجودی مخالفت مامانم... 

تبسم

محیا

ثمینا

دینا

حسنا 

محنا

و درسا که گزینه اول بابایی هست... 

حالا اگه اسم های دیگه ای هم پیشنهاد شد برات میذارم و بزودی به اسم قطعی شده ات صدات میکنیم که عادت کنی بهش قبل از اومدنت پیشمون... 

ان شا الله نامدار باشی دختر ناز دار من... 

خاله ها که وبلاگمون رو میخونین اگه شما هم پیشنهادی داشتید دریغ نکنین ازمون و کمکمون کنین. مرسی 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

پَریسآگُلے
18 آبان 93 18:46
باتبادل لینک موافقی
مامان مهدی کوچولو
18 آبان 93 18:55
سلام عزیزم خدا گل دخترتو برات حفظ کنه منم عاشق اسم ترنم هستم یه حس خوبی بهم میده