دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

دو فرشته کوچولو

16اردیبهشت ماه: عکس خریدای فرشته هامون

1393/2/16 21:01
نویسنده : مامان مینا
557 بازدید
اشتراک گذاری

zibaziba

عروسکایی که مامانی برای نی نی های خوشگلش بعد از سونوگرافی گرفته

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

 

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

اولین لباسی که بابایی برای نی نی هامون گرفته

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

 Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

اولین جورابای نازنازیام که خیلی دوشسون دارم

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

 

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

لیف فرشته هام که از رو ناچاری گرفتم وبهتراشو میگیرم بعدا

 

Avazak.ir Line14 تصاویر جداکننده متن (1)

قربونتون برم مبارکتون باشه نفسای مامان

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سعیده
17 اردیبهشت 93 22:16
الهی بگردم چه خوشگلن اینا ایشالا زودتر تن نینی ها ببینیمشون
مامان مینا
پاسخ
سلام سعیده جونم مرسی از نظرت عزیزم خیلی ممنون که به وبلاگمون سر میزنی عکس کمد دخترام رو هم میذارم تونستی راجع به رنگش نظرت رو بگو قربانت
سعیده
24 اردیبهشت 93 16:40
سلام مامان مینا جون خوبی نی نی هات خوبن؟ مامان مینا منم دخمل دارم راستی با انتخاب اسم چیکار میکنی؟ من که سخت درگیرم اگه اسم قشنگ پیدا کردی بیا به منم بگو
مامان مینا
پاسخ
سلام سعیده جون خوبی؟ مبارکه خانوم طلا داری پس؟ خدارو شکر ان شاالله عروسش کنی... حسابی با دخملیهای من دوست میشن دگ گ گ خدا حفظش کنه عزیزم فکر نمیکردم انتخاب اسم اینقدر سخت باشه مخصوصا برای من که از اول قرار گذاشتیم اگه دخمل بودن انتخاب اسم با همسری باشه و حالا من هرچی اسم پیشنهاد میدم مسخره میشم که حق ندارم حتی پیشنهاد بدم