دل سپردنمون به هم دل سپردنمون به هم ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
گل امید زندگيمون گل امید زندگيمون ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

دو فرشته کوچولو

تا یک ماهگی که تو دلم بودی...

1392/11/2 12:25
نویسنده : مامان مینا
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی جیگرطلای ناز نازی؟

مامانی که با تمام وجود سلامتی و خوبیت رو از خدای مهربون میخواد.تو هم دعا کن که باهم روزای خوبی پیش رو داشته باشیم عزیزم.

نفس مامان امروز که دارم برات مینویسم تو تقریبا داره یک ماهت تموم میشه .من تولدت رو از تولد بابایی گرفتم یعنی ۵ بهمن ماه.

هر شنبه هفته ات عوض میشه و همش حس میکنم که فاصله تا لمس کردنت اندازه یه دنیا کم شده و کلی ذوق میکنم غافل از اینکه چه روزایی پیش رومونه و چقدر باید صبر کنم...

                               م

                         

برای داشتنت،لمس کردنت،بغل کردنت،بوسیدنت،بوئیدنت،برای دیدن چشمای نازت و شنیدن صدای گریه هات بی قرارم مامانی و فقط دارم روزا رو میشمارم و همش تو ذهنمی...

توی این یک ماه گذشته اتفاق خاصی نیفتاده و من کمی می می هام درد میکنن و بی حال شدمو جدیدا هم یکم حالت تهوع دارم .بی خوابی هم که بلای جونم شده برعکس همه که معمولا میخوابن...

گفتم که مامانی فرق میکنه با بقیه...niniweblog.com

منی که لب به شیر نمیزدم هر روز به خاطرت یه لیوان شیر میخورم، رژیمم بیخیال شدم و کلی از آجیل و خرما و تنقلاتی که بابایی صبح قبل رفتنش رو عسلی کنارم میذاره میخورم بلکه تو قوی و بزرگ شی و سالم بیای پیش مامانی.

ناهارم معمولا مامانیم میاره کباب و ساندویچ جیگر وعدسی و مرغ و از این جور چیزا.

برای شامم معمولا بابایی میاد و یه چیزی با دستور پختی که بهش میدم درست میکنه.اولا خیلی سختش بود آشپزی اما دیگه به اونم عادت کرده به لطف خانومی تنبل و نی نی خوشگلش.....

هورااااااا برای نی نی و مامانییییییی.

قند عسلم این ۲۰ روزی که خوابیدم همش، خیلی سخت گذشته اما بخاطر تو حاظرم ۲ سالم بخوابم بلکه تو جات راحت باشه و سفت مامانیو بچسبی که نیفتی.

این روزا با بابایی همش سر جنسیت و اسمت بحث میکنیم دیگه قرار شده اگه دخمل ناز من باشی بابایی اسمتو بذاره و اگه گل پسرم شدی من اسمتو انتخاب کنم.البته اگه بعد دخمل شدنت من جر زنی نکنم...niniweblog.comبعدشم موقع خواب بابایی بعد از بوسیدن منniniweblog.comدستشو میذاره رو شکم من و میگه بالام شب بخیررر...(فداش بشم منننن) .

عزیز دل مامان ۶ اسفند قراره برای سونو برم بعدش اگه خدا بخواد هفته به هفته تا دنیا اومدنت خاطراتمونو میامو اینجا مینویسم تا برات یادگاری بمونه...

بوس همه کسم خوب بخور و بخواب تو دل مامانی و مواظب خودت باش منم حسابی مواظبتم و هواتو دارم .بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤طراح دردونـــه تـــم ❤
29 بهمن 92 19:07
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم توجه داشته باش کار هايي که دیگر طراحان اماده میکنن بخصوص قالب وبلاگ و صفحه ورودی و بالابر و لوگو به مرور زمان از بین میره اما کار های ما با فضای عکس هایی که میذارم اینطور نیست بیاین و از نمونه کار هام دیدن کنید تا خودتون متوجه منظورم بشید منتظر حضور گرمت هستم
مامان مهديار
1 اسفند 92 23:30
سلام مامان آينده... اميدوارم ازين دوران نهايت لذت روببري،يه انتظار طولاني اماشيرين مث عسل. اميدوارم فرشته کوچولوي نازت سالمو سلامت تودلت بزرگ شه وبياد توبغلت!آخ که چه لحظه ي شيرينيه وقتي صورت مث برگ گلشو آروم ميبوسي وبا انگشتاي دستاي کوچولوي پاکش انگشتتو محکم ميگيره تو دستش...وهزاران حس قشنگ ديگه که ازجودش تجربه خواهي کرد.چه وقتي دنيابياد،چه چندهفته ي ديگه که بتوني حسش کني عزيزم "کتاب همه ي مادران سالم انداگر..."رو اگه نداري بخرش،خيلي تو اين دوران وتا۳ساله گي ني ني ت به دردت ميخوره...واقعن کتاب خوب وارزشمنديه شاد باشي
مامان مینا
پاسخ
عزیزمواقعاممنونم از راهنماییت حتما این کتابو تهیه میکنم.روی نی نی نازت رو ببوس از طرفممرسی
مامان عرفان
8 اسفند 92 9:31
سلام مامانی. مبارکه بزرگ شدن نی نی توی دلت. عزیزم شمردن هفته ها راحتتره تا ماه . هفته ها زود میان و ادم زمان رو نمی فهمه. عزیزم مواظب خودتو و کوچولوت باش. به عرفان من هم سر بزن. ممنون.
مامان مینا
پاسخ
سلام مامان عرفان کوچولو.خوبی عزیز؟وقتی سن نی نی ات رو دیدم خیلی حسودیم شدآخه منم برای این روزا لحظه شماری میکنم.امیدوارم خودتو نی نی ات سلامت باشین.خیلی مراقب خودت باش و برای ماهم دعا کن عزیز...شاد باشین
فرنوش
10 اسفند 92 14:46
سلام مامانه نینی! من هم دقیقا با شما هم شرایط هستم.نی نی من هم 4بهمن اومد تو دلم و الان نمیدونم دقیقا ماه اول حساب میشم یا پاه دوم!!!! خلاصه خوشحالم ازاینکه با یکی دقیقا هم شرایط هستم هر روز صبح از خودم میپرسم واقعا من تو شکمم نینی دارم!!!؟؟؟؟ آخه تا نرم وصدای قلب کوچولوشو نبینم باورم نمیشه سرتو درد آوردم امیدوارم کوچولوت بسلامتی بزرگ شه تو دلتو به موقع بدنیا بیاد شما هم برای من دعا کن
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیزم.خوبی؟نی نی ات خوبه؟رفتی سونو؟صدای ناز قلبشو شنیدی؟منتظر جوابتم.انشاالله هردو سالم وسلامت باشین.